میلگرد ذوب آهن اصفهان

بررسی مشخصات آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

در این مقاله به بررسی مشخصات آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان می‌پردازیم، همان طور که مستحضر هستید برای تولید هر چیزی مانند ماشین، استانداردهایی تعریف شده است که تولیدی‌ها ملزم به اجرای تمام این قوانین یا به اصطلاح استاندارد هستند تا کالای باکیفیت و موفقی را بین جامعه پخش کنند، از این رو با آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان متوجه می‌شویم که تمامی استانداردها در سطح بین الملل را رعایت کرده است، یعنی استاندارد سازی آن‌ها طبق Gost و DIN آلمان می‌باشد.

تمامی این چارچوب‌هایی که باید رعایت گردد و افراد از آن مطلع شوند کنترل کیفیت است که تمامی شرکت‌هایی که در سطح بین المللی کار می‌کنند ابزارهایی در اختیار دارند که انجام این کار را سهولت می‌بخشد. بخش کنترل کیفیت برای بررسی آماری و تشخیص مشکلات و تخلفات یک سری ابزارها و نمودارهایی در اختیار دارد. این ابزارها عبارت‌اند از هیستوگرام، نمودار پارتو، نمودار یا چارت‌های کنترلی و غیره که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

تضمین کیفیت با آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

قاعدتاً شکوفایی یک مجموعه یا یک شرکت چه در سطح داخلی و بین المللی بدون کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز به تحقق نمی‌رسد، با توجه به موارد گفته شده‌ی بالا که در مورد استاندارد سازی Gost و DIN آلمان توضیح دادیم متوجه می‌شویم که آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان به منظور کیفیت نیازمند بررسی نبوده و تا به اینجای کار با اسم و رسمی که از خود در کرده می‌توان به تأیید کلیه‌ی قسمت‌های داخلی پرداخت.

به طور کلی دو گروه فولاد ساختمانی و کیفی و کم عیار در تولیدات کارخانه وجود دارند، ارتباط با جوش پذیری و تحمل ترکیب شیمیایی نسبت به مذاب به ترتیب در جدول ۱ و ۲ آورده شده است. اگر آزمون‌های مقاومتی که بعد از سرد شدن بر روی میلگردهای ساده و آجدار برابر با محتویات مندرج در جدول نباشد یعنی استاندارد سازی صورت نگرفته است، به عبارت دیگر هیچ گونه ترک، شکستگی و سایر عیوب بعد از انجام آزمون‌ها ایجاد نشود نمایانگر استاندارد بودن آن می‌باشد، در واقع آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان سربلند بیرون آمده است.

آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

 بسته بندی و علائم حک شده بر روی میلگرد ذوب آهن

برخی کالاها از نحوه‌ی بسته بندی و علائم‌های حک شده بر روی آن قابل شناسایی هستند، به همین دلیل آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان به منظور صحت آن کاری بیهوده تلقی می‌شود چرا که از روی بسته بندی و علائم‌ها می‌توان به این امر مهم دست پیدا کرد چون از بسته بندی‌های ذوب آهن اصفهان مشخص می‌شود که از پنج تسمه و سه حلقه خاموت تشکیل شده است؛ یکی از پلاک‌ها به یکی از تسمه‌ها و دیگری به انتهای یک شاخه متصل می‌باشد.


کارخانه ذوب آهن اصفهان؛ قطب قدرتمند آهن ایران


این پلاک‌ها دارای رنگ‌هایی است که بر روی آن اطلاعاتی ثبت شده است که یا هر دو سمت سفید و یا سفید و زرد هستند، اطلاعات روی پلاک در دو طرف تقسیم شده در هر طرف اطلاعات مربوط به خود ثبت شده است که عبارت است از:

  • کارگاه نورد، سایز، مارک، نوع محصول، شماره ذوب، شماره بسته، طول و وزن بسته، تاریخ تولید؛ آرم استاندارد ایران و آرم ذوب آهن اصفهان.
  • در سمت دیگر آرم ذوب آهن اصفهان؛ علامت استاندارد ایران؛ آدرس سایت ذوب آهن و عبارت MADE IN IRAN  وجود دارد.

بنابراین کار شما در هنگام تحویل بار به منظور آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان به دنبال گشتن علائم‌های گفته شده در دو سمت بسته بندی می‌باشد، شایان ذکر است که وزن بندیل مربوطه بین ۵-۵٫۵ تن بوده و آرم ESCO به صورت برجسته بر روی آن حک شده است و نکته‌ی آخر اینکه بارهای بالاتر از ۲۵ تن ارائه گواهینامه فنی از سمت تولیدکننده را لازم داشته که شامل نام و نشانی کارخانه سازنده، شماره گواهینامه، تاریخ صدور گواهینامه و علامت مشخصه می‌باشد.نمونه‌ای از علائم حک شده به صورت زیر می‌باشد:

  • A3 : CU یا آج ۴۰۰
  • A2 : JU یا آج ۳۴۰
  • A4 : SA یا آج ۵۰۰

بنابراین با دانستن نکات بالا می‌توانیم به سادگی به آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان پرداخته و آن‌ها را تشخیص دهیم، علائم‌های حک شده و نوشته‌های روی آن می‌تواند نشانه‌های کافی برای پی بردن به این مسئله باشد.

استاندارد میلگرد ذوب آهن اصفهان چی هست؟

میلگردهای ذوب آهن اصفهان از استانداردهای Gost و DIN آلمان بهره می‌برد.

بسته بندی میلگرد ذوب آهن به چه صورت است؟

بسته بندی‌ میلگرد های ذوب آهن اصفهان از پنج تسمه و سه حلقه خاموت تشکیل شده است؛ یکی از پلاک‌ها به یکی از تسمه‌ها و دیگری به انتهای یک شاخه متصل می‌باشد.

چه طور می توانم میلگرد ذوب آهن را خریداری کنم؟

برای خرید میلگرد ذوب آهن می توانید سفارش آنلاین خود را در وب سایت صبا فولاد ثبت کنید و یا با شماره‌ی ۰۳۱۳۵۰۲۰ ارتباط برقرار کنید.

۵/۵ - (۸ امتیاز)