فولاد کویر کاشان

محصولات صنعتی فولاد کویر کاشان شامل وایرراد کم کربن، وایرراد کربن متوسط، وایرراد پرکربن، وایرراد جهت تولید الکترود و سیم جوش می باشد که در این صفحه به جزئیات آنها می پردازیم.
  • محصول صنعتی وایرراد کم کربن
از خصوصیت های مهم وایرراد کم کربن با توجه به حساسیت آنالیز شیمیایی در وایررادهای ساخت برای انواع سیم جوش و الکترود با تضمین ترکیب شیمیایی و تامین ریزساختار مناسب اشاره نمود. این نوع وایررادها در حال حاضر در سایز ۶.۵ و ۵.۵ میلیمتر و با گریدهای مطرح SWRY11 و SWRY21 تولید می گردد. همچنین برای تولید مفتول کله زنی و فورج و کشش سرد با گریدهای متنوع که در صنعت و همچنین تولید پیچ و مهره، میخ، سیم های آبکاری شده، انواع توری کاربرد دارد، اشاره کرد.
  • محصول صنعتی وایرراد کربن متوسط
وایررادهای کربن متوسط دارای مقادیر عناصری از قبیل نیکل و کروم به صورت کربن متوسط بدون آلیاژ می باشد که برای مصارفی از قبیل پیچ های استحکام بالا، قطعات با سختکاری حجمی، قطعات فورج و اکستروژن سرد کاربرد دارد.
  • محصول صنعتی وایرراد پرکربن
وایرراد فولادی پرکربن دارای کاربردهای مختلف از قبیل صنعت تایر و لاستیک، کابل های انتقال قدرت، تولید انواع فنر همچنین تولید سیم و استرندهای بتن و سازه های پیش تنیده دارد.
  • محصول صنعتی وایرراد جهت تولید الکترود و سیم جوش
این نوع وایر راد که از فولاد های جوشان نیمه آرام یا کاملا آرام تولید میشود برای تولید انواع الکترود و همچنین تولید انواع سیم جوش که خیلی پر مصرف هستتند کاربرد دارد. با توجه به انواع گریدهای سیم جوش کاربرد دارد.

محصولات ساختمانی فولاد کویر کاشان

در این مجموعه انواع میلگردهای فولادی تولید می شود. انواع میلگرد از جمله میلگرد آجدار، میلگرد ساده کویر، میلگرد کلاف ساده، میلگرد شاخه ای. قیمت میلگرد کویر کاشان در مقایسه با میلگردهای کارخانه های دیگر در رده متوسط رو به بالا می باشد. از لحاظ کیفیت میلگردهای این مجموعه در رده ی دوم و بعد از میلگرد ذوب آهن اصفهان می باشد. از لحاظ ظاهری میلگرد ها به دو دسته میلگرد ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند. میلگرد ساده شبیه به مفتول تو پر و بدون هیچ آج و بریدگی است که به آن میلگرد نوع A1 می گویند. میلگرد آجدار دارای برآمدگی هایی در سرتاسر میلگرد می باشد که به صورت عرضی روی میلگرد قرار گرفته اند. این کارخانه با تولید میلگرد ۴۰ که از میلگردهای کمیاب می باشد کمک شایانی به مصرف میلگرد در بتن انجام داد. لیست محصولات ساختمانی فولاد کویر کاشان – شاخه سادهA1  از سایز ۱۲ الی ۵۰ میلیمتر – کلاف آجدار ۸ تا ۱۶ میلیمتر – کلاف ساده ۵.۵ تا ۱۸ میلیمتر

مزیت های استفاده از محصولات فولاد کویر

 -استحکام خیلی بالا – داکتیویتی فوق العاده مناسب – قابلیت جوش کاری ایده آل – مقاومت بالا در برابر خستگی – مقاومت بالا در برابر بارهای سیکلی و دینامیکی و ضربه ای نحوه بسته بندی و اتیکت گذاری محصولات و تولیدات فولاد کویر کاشان با حداقل یک اتیکت و حداکثر سه اتیکت می باشد.

استانداردها و گواهینامه ها مجتمع فولاد کویر کاشان

– استاندارد ملی ایران – گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا CE – سیستم مدیریت زیست محیطی – گواهینامه مدیریت برند – گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی – مدیریت رضایتمندی مشتریان