کارخانه فولاد سرمد ابرکوه

فولاد سرمد ابرکوه در سال ۱۳۹۱ در کیلومتر ۱۵ جاده ابرکوه به یزد تأسیس شد. این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن سالیانه شمش فولادی به بهره برداری رسید.

مجتمع فولاد سرمد ابرکوه یزد، از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هزینه حمل و نقل، همچنین نزدیکی کارخانه به محور ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور، برای بیشتر استان‌های کشور و کشورهای منطقه نقش موثری را ایفا می‌نماید.

این مجتمع در دو واحد نورد و فولاد سازی تولیدات گسترده‌ای دارد.

  • تولید میلگرد از سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر با گرید A3 با ظرفیت تولید ۵۰۰.۰۰۰ تن در سال و نورد ۴۵۰.۰۰۰ تن

لازم به ذکر است که گرید تولیدی میلگرد این کارخانه از پرکاربردترین تولیدات میلگرد می‌باشد.

  • شمش با ابعاد ۱۵۰*۱۵۰*۱۲۰۰۰ میلی متر جهت ساخت مقاطع فولادی مورد نیاز در بازار داخلی

این مجموعه در نظر دارد با بهره گیری از تمام ظرفیت تولیدی خود در سال‌های آینده بخشی از بازار صادراتی کشور را نیز در دست گرفته و محصولات با کیفیت تولید شده را در بازارهای جهانی عرضه کند.

از دیگر اقدامات این مجتمع در راستای توسعه فعالیت‌های خود می‌توان به راه اندازی واحد نورد برای تولید میلگرد ابرکوه یزد به ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن در سال اشاره کرد. میلگردهای تولیدی این مجتمع از سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر و از نوع آنالیز A3 تولید می‌شوند. در راستای دستیابی به کیفیت تولید جهانی یک شرکت ایتالیایی مسئولیت تأمین تجهیزات تولیدی این مجتمع را بر عهده دارد.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ابرکوه یزد و خرید محصولات تولیدی مجتمع فولاد سرمد ابرکوه می توانید با دفتر فروش صبا فولاد به شماره ۰۳۱۳۵۰۲۰تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید تغییرات روزانه قیمت محصولات را در آدرس میلگرد ابرکوه یزد دنبال کنید.