مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان

کارخانه ذوب آهن و نورد کرمان در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد. این کارخانه متشکل از چهار فاز می‌باشد. فاز اول این کارخانه در سال ۸۷ شروع به کار کرد. فاز دوم در سال ۸۹ راه اندازی شد.

این فاز در زمینه ذوب و ریخته گری مداوم فعالیت دارد. فاز سوم این مجموعه در زمینه فرآوری و تأمین مواد ذوب و ریخته گری فعال می‌باشد. فاز چهارم این کارخانه در سال ۱۳۹۱ با ظرفیت سالانه ۳۵۰ هزار تن شمش فولادی و ۳۵۰ هزار تن انواع میلگرد A3 شروع به کار کرد.

محصولات تولیدی ذوب آهن و نورد کرمان

مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان تولید کننده انواع میلگرد آجدار A3 از سایز ۱۴ تا ۳۲ می‌باشد. میلگردهای آجدار A3 از محصولات نیمه سخت هستند که از لحاظ مقاومت نسبت به میلگردهای A1 و A2 بیشتر هستند.

شکل آج این میلگردها به صورت جناقی، به صورت ضربدری هفت و هشت می‌باشد. تنش جاری در این محصول حدود ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش گسیختگی آن در حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می‌باشد. جوشکاری روی این میلگردها مجاز نمی‌باشد. کاربرد اصلی این محصولات برای میلگردهای اصلی ساختمان شامل میلگردهای طولی تیرها و ستون‌ها قابل استفاده می‌باشد.

وزن میلگرد ذوب و نورد کرمان

سایز میلگرد mm۸۱۰۱۲۱۴۱۶۱۸۲۰۲۲۲۵۲۸۳۲۴۰
وزن میلگرد کرمان kg۴.۵۷.۵۱۰.۵۱۴.۵۱۸.۵۲۳۲۸۳۴۴۵۵۶۷۳۱۱۸

قیمت میلگرد کرمان

کارخانه ذوب و نورد کرمان در جنوب شرقی کشور واقع شده است. با توجه به شرایط منطقه ای و نرخ ارز که همیشه در حال تغییر است، قیمت میلگرد ذوب و نورد کرمان را به صورت لحظه ای می توانید در سایت صبا فولاد مشاهده کنید. جهت خرید میلگرد کرمان می توانید با شماره ۰۳۱۳۵۰۲۰ تماس حاصل فرمائید و توسط کارشناسان فروش ما راهنمایی شوید.