شرکت فولاد آذربایجان (فولاد میانه)

شرکت فولاد آذربایجان در سال ۱۳۶۸ در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی تأسیس شد. در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی خط راه‌آهن شهرستان میانه می‌باشد. هم‌چنین احداث جاده اختصاصی توسط خود کارخانه نیز باعث هزینه کمتر و صرفه‌جویی در زمان برای بارگیری محصولات شده است.

این کارخانه با هدف تولید ۵۵۰ هزار تن سالیانه محصولات به بهره‌برداری رسید. به صورت مستقیم و غیرمستقیم حدود ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند. در زمینه‌های کیفی و ایمنی و زیست محیطی، توانسته است گواهینامه‌های معتبر بین المللی دریافت نماید. در این مجتمع با تکمیل تمامی واحدهای فولادسازی از آهن اسفنجی گرفته تا تولید میلگرد، مشکل عدم توازن و ناقص بودن زنجیره برداشته شده است.

گواهینامه و تقدیر نامه های شرکت فولاد آذربایجان

این مجموعه تاکنون توانسته است گواهینامه های مختلفی از جمله گواهینامه ISO 9001:2000 در زمینه مدیریت کنترل کیفیت تولید و فروش میلگرد و در زمینه بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار نیز توانست گواهینامه  OHSAS 18001:1999 را برای تولید و فروش میلگرد، اخذ نماید.

همچنین این شرکت گواهینامه ISO 14001:2004 در زمینه ایمنی و مدیریت محیط زیست و دریافت استاندارد های ISIRI3132، DIN488-3،ASTM615 از اداره کل استاندارد و تحقیقات استان آذربایجان شرقی را اخذ کرده است.

معرفی شرکت فولاد آذربایجان
معرفی شرکت فولاد آذربایجان

محصولات شرکت فولاد آذربایجان

از محصولات این کارخانه می‌توان به میلگرد ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و تسمه اشاره کرد. انواع مواد اولیه مصرفی در این کارخانه تولیدی مانند انواع شمش‌های فولادی به ابعاد ۱۳۰* ۱۳۰ و ۱۵۰ *۱۵۰ میلی متر مربع و به طول ۱۲ متر می‌باشد.


برترین تولیدکنندگان میلگرد در سراسر ایران


  • میلگرد ساده و آجدار

در این کارخانه انواع میلگرد ساده و آجدار برای مصارف ساختمانی و صنعتی بر طبق استاندارد  DIN 488 تولید می‌گردد. میلگردهای آجدار شاخه‌ای این کارخانه با استاندارد A3  و در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ میلی متر به بازار عرضه می‌شود. میلگردهای ساده نیز در سایزهای ۴ تا ۵۰ میلی متر، بر طبق استاندارد ۱۰۱۳ DIN، در این کارخانه تولید می‌شوند.

قیمت روز میلگرد میانه را در وب سایت صبا فولاد می توانید مشاهده کنید.

از دیگر تولیدات می‌توان به انواع نبشی در سایز ۳*۳۵ تا ۱۰*۱۰۰ میلی متر طبق استاندارد ۱۰۲۸ DIN اشاره کرد. در حوزه ناودانی‌ها نیز سایزهای متنوع این محصول به ابعاد ۱۵*۳۰ تا ۶۰*۱۴۰ میلی متر و بر طبق استاندارد ۱۰۲۶ DIN تولید می‌شود.

  • تسمه

تسمه‌های فولادی به دو صورت فابریک و یا از ورق گالوانیزه ساخته می‌شوند. موارد مصرف تسمه، به عنوان یک ماده نرم و انعطاف پذیر در ایجاد اتصال و پیوند بین دو یا چند شاخه، می‌باشد. تسمه تولیدی این کارخانه در سایز ۵*۳۲ تا ۱۲*۱۲۰ میلی متر و طبق استاندارد  DIN 1026 است.

شرکت فولاد آذربایجان در چه سال و مکانی تأسیس شد ؟

شرکت فولاد آذربایجان در سال ۱۳۶۸ در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی تأسیس شد. در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی خط راه‌آهن شهرستان میانه می‌باشد.

شرکت فولاد آذربایجان چه محصولاتی دارد؟

از محصولات این کارخانه می‌توان به میلگرد ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و تسمه اشاره کرد.

چه طور محصولات شرکت فولاد آذربایجان را خرید کنم ؟

برای خرید انواع محصولات شرکت فولاد آذربایجان می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت صبافولاد ثبت کنید و یا با شماره های مجموعه در ارتباط باشید.